luni, 15 iunie 2009

JUNKERS lansează caravana ’’Căldură din natură’’


În urma succesului Caravanei Climei din anul 2008, iniţiată de World Wide Fund for Nature în parteneriat cu Junkers şi Toyota, Junkers anunţă lansarea în 2009 a unei noi caravane denumite ’’Căldură din natură’’. Această iniţiativă este menită să informeze şi să conştientizeze publicul local din 13 mari oraşe din România cu privire la opţiunile existente pentru încălzirea eficientă, economică şi ecologică, în vederea promovării unui comportament prietenos cu mediul înconjurător. Astfel, Junkers va expune echipamente cu un consum de energie redus sau care folosesc energii alternative pentru încălzirea locuinţelor şi prepararea apei calde menajere.

Având peste 100 de ani de tradiţie şi experienţă în domeniul producerii şi comercializării echipamentelor pentru încălzirea locuinţelor şi prepararea apei calde menajere, Junkers vrea să răspundă nevoilor actuale de reducere a costurilor, dar şi a emisiilor de substanţe poluante şi de protejare a resurselor energetice ale planetei, prin oferirea unor soluţii inteligente, economice şi sigure, care îmbunătăţesc confortul şi reduc substanţial consumul de gaz metan. Astfel, cu prilejul Caravanei ’’Căldură din natură’’, Junkers va expune echipamentele sale eficiente din punct de vedere al consumului şi cele bazate pe surse de energii regenerative, precum panourile şi instalaţiile solare, pompele de căldură, sistemele integrate alcătuite din centrală termică cu condensare şi instalaţie solară sau cazane pe combustibil solid.

Oraşele în care va fi prezentă Caravana Junkers ’’Căldură din natură’’ sunt Râmnicu Vâlcea (16.06 -17.06.2009), Sibiu (18.06.2009), Târgu Mureş (19.06.2009), Cluj-Napoca (20.06.2009), Constanţa (23.06.2009), Bucureşti (27.06.2009), Suceava (30.06.2009), Iaşi (1.07.2009), Piatra Neamţ (2.07.2009), Bacău (3.07.2009), Oradea (8.07.2009), Arad (9.07.2009) şi Timişoara (10.07 – 11.07.2009). Reprezentanţii Junkers vor fi prezenţi în zonele centrale ale celor 13 oraşe, urmărind locurile cu o mare afluenţă de trecători în vederea comunicării scopurilor caravanei.


Grupul Bosch este, la nivel internaţional, cel mai important producǎtor în industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum şi tehnicii pentru clǎdiri. În anul 2008, cei aproximativ 282.000 de angajaţi au realizat o cifrǎ de afaceri de 45 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH şi circa 300 de filiale şi reprezentanţe regionale în peste 60 de ţǎri, iar prin parteneriate, Bosch este prezent în alte 150 de ţări. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, producţie şi distribuţie susţine politica de extindere continuǎ a Grupului. Bosch investeşte anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare şi dezvoltare, înregistrând peste 3000 de patente la nivel mondial. Prin produsele şi serviciile oferite, Bosch urmăreşte îmbunătăţirea calităţii vieţii oferind soluţii fiabile şi inovative.

Concernul a fost înfiinţat la Stuttgart în 1886 de cǎtre Robert Bosch (1861 - 1942) sub numele de „Atelier de mecanicǎ finǎ şi electrotehnică”. Structura Robert Bosch GmbH asigurǎ independenţa financiarǎ, precum şi libertatea antreprenorialǎ a Grupului Bosch. Aceasta îi permite companiei sǎ facǎ investiţii pentru asigurarea viitorului sǎu, precum şi sǎ respecte responsabilitatea sa socialǎ. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este deţinut în proporţie de 92% de cǎtre Fundaţia Robert Bosch. Funcţiile de conducere ale grupului sunt îndeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care deţine şi majoritatea voturilor. Cealaltǎ parte este deţinutǎ de familia Bosch şi de Robert Bosch GmbH.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul www.bosch.com

Niciun comentariu: