Inaugurarea celui de-al 13-lea magazin DEDEMAN, în Bucureşti, reprezintă unul dintre obiectivele strategiei de dezvoltare pe termen mediu a firmei, ce vizează acoperirea zonei de sud a ţării.
Deschiderea primului magazin Dedeman din capitală a implicat o investiţie de peste 12 milioane euro şi reprezintă primul dintre cele patru proiecte din planul investiţional stabilit pentru anul 2009. Pe parcursul anului vor fi inaugurate alte trei magazine, în curând în Buzău, Iaşi şi încă unul în Bucureşti.
Amplasat pe un teren de 30.000 metri pătraţi, magazinul Dedeman are o suprafaţă construită de 12 500 metri pătraţi. Din punct de vedere ocupaţional, Dedeman a creat locuri de muncă în Bucureşti pentru 170 de persoane pe posturi de: consultanţi vânzări, recepţioneri marfă, şoferi, reprezentanţi vânzări, referenţi relaţii cu clienţii, lucrători comerciali, casieri şi personal administrativ.
Gama produselor comercializate în rețeaua de retail Dedeman este extrem de generoasă şi variată, însumând peste 40 500 de produse, acoperind cererea pentru: materiale de bază în construcții, gresie și faianță, instalații termice, instalații sanitare, instalații electrice, mobilă, decorațiuni interioare, electrocasnice şi electronice, utilaje, scule şi accesorii, produse de grădină.
Pe lângă o gamă foarte largă de produse, clienţii Dedeman pot beneficia şi de o paletă extinsă de servicii, dintre care: servicii de livrare a mărfurilor la domiciliu, consultanţă gratuită, închirieri scule, service în garanţie şi postgaranţie pentru centrale termice şi scule electrice, precum şi design 3D pentru interior prin care clientul are posibilitatea de a personaliza virtual spațiul pe care îl are de decorat/amenajat cu ajutorul unui consultant Dedeman.
“Deschiderea primului magazín Dedeman în Bucureşti reprezintă un pas important în extinderea firmei Dedeman la nivel naţional, dorind ca până în 2015, să ajungem la o reţea formată din 30 de centre comerciale. Experienţa ne-a demonstrat că seriozitatea, pasiunea şi profesionalismul dedicat clienţilor noştri reprezintă cheia succesului Dedeman” - declară Preşedintele Dragoş Pavăl.
Compania de retail Dedeman a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 250 mil. euro în creştere cu 35 % faţă de anul 2007 când a înregistrat o cifră de afaceri de 184,5 mil. euro.
Înfiinţată în anul 1992, cu un număr ce se apropie de 3000 de angajaţi în întreaga retea – 13 magazine, DEDEMAN este una dintre cele mai dinamice companii din domeniul retailului de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare. În prezent, ocupă locul al doilea în clasamentul retailerilor de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare de tip
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu