In perioada 15-17 martie va avea loc o noua editie a Festivalului International de Publicitate, Dubai Lynx. Cele mai bune creatii ale agentiilor din Orientul Mijlociu si Nordul Africii se vor intrece pentru a ajunge pe podium, la cea de-a doua editie a festivalului. Inscrierile de anul acesta au ajuns la o cifra impresionanta si anume 2079, in toate categoriile de competitie, cu o crestere de 3% fata de 2008.
La Dubai Lynx, insa, agentiile nu isi scot la suprafata doar creatiile, ci ii aduc pe scena pe unii dintre cei mai importanti speakeri din lume.
Printre acestia, in 2009, se numara Bob Isherwood, pana nu demult Worldwide Creative Director la Saatchi & Saatchi, Paul Kemp-Robertson, Director Editorial si Co-founder al revistei Contagious (UK), Scott Goodson, Fondatorul agentiei StrawberryFrog (SUA), Felipe Burgaz, Group Marketing Director Coca-Cola in zona Africa si Eurasia, Laura Desmond, Global CEO la Starcom MediaVest Group, Tham Khai Meng, Worldwide Creative Director al agentiei Ogilvy & Mather, Michael Conrad, Presedinte al Berlin School Of Creative Leadership, PJ Pereira, Chief Creative Officer, Co-founder al Pereira & O'Dell (SUA), Chris Clarke, Chief Creative Officer, LBi (UK) si Laurent Ezekiel, Director LBi, regiunea Mena.
Fiecare va sustine cate un seminar sau workshop, pe durata celor trei zile ale festivalului, pe teme ce variaza de la advertisingul digital, cel mai rapid trend din industrie (PJ Pereira), maximizarea comunicarii in masa, folosind tehnologia digitala (Paul Kemp-Robertson), arta descoperirii ideilor simple, dar bune (Tham Khai Meng), influenta Dubai-ul drept o mare forta creativa (Dave Bedwood, Creative Partner si Tom Bazeley, Director Lean Mean Fighting Machine – UK) la modalitati de cautare a unor idei care inspira, folosind metode fresh si inovative (Michael Conrad) si despre cum se construiesc branduri relevante, care stiu sa intre in dialog cu consumatorii (Chris Clarke si Laurent Ezekiel).
Cele 19 seminarii si 5 workshopuri nu vor fi, cu siguranta, indeajuns pentru a ‘fura’ meserie de la toti acesti oameni, veniti in regiunea Mena (Orientul Mijlociu si Africa de Nord), cu mic, cu mare, pentru a oferi o portie de publicitate.
Timpul petrecut la festivalul ce are loc la DICEC (Dubai International Convention and Exhibition Centre) trebuie eficientizat la maxim, tocmai pentru a putea viziona, pe langa seminarii si workshop-uri, seriile de screening-uri, lucrarile shortlistate, precum si expozitiile menite sa inspire publicul.
Directorul festivalului Dubai Lynx, Steve Lane, sustine ca aceasta editie «va fi la fel de puternica ca cea precedenta si va aduce in atentia industriei, lideri mondiali de renume, de la care fiecare poate invata si se poate inspira».
Daca nu vei fi acolo, cum poti sa il crezi pe cuvant? Asa ca, hai la Dubai.
Merita drumul, ca sa afli care sunt creatiile din Orient, ce interpretari proaspete ne pregatesc agentiile de-acolo si care sunt ideile premiate. (Articol semnat Ana Maria Vasilache)
Mai multe detalii puteti gasi accesand http://www.dubailynx.com/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu