Dizainăr şi Peroni Nastro Azzurro
anunţă prelungirea termenului
de înscriere la competiţia Benvenuti
a Casa Di Peroni, care îşi propune să identifice obiectele de design care au ca surse de inspiraţie arta ospitalităţii şi simbolurile stilului italian.
Tinerii designeri sau pasionaţi de design au timp până joi, 8 octombrie, să îşi imagineze un obiect
de design inspirat de arta de a fi o gazdă desăvârşită şi să îşi înscrie proiectul pe peroniitaly.ro/design/. În urma competiţiei, vor fi aleşi 9 finalişti, cu ajutorul juriului şi al votului publicului, care vor avea oportunitatea să îşi realizeze obiectele în atelierul NOD makerspare, sub îndrumarea lui Mihnea Ghilduş. Odată realizate, obiectele vor fi expuse în Casa di Peroni, în cadrul unei expoziţii dedicate designului românesc şi noilor forme de expresie pentru arta ospitalităţii.
Lucrările înscrise în competiţie vor fi evaluate de juriul alcătuit din Tamina Lolev (arhitect la Wolfhouse Productions şi unul dintre
coordonatorii proiectului NOD makerspace), Magda Sficlea (Șeful Departamentului de
Design, Universitatea de Arte G. Enescu, Iaşi), Radu Baiaş-Wirth (absolvent UNArte, designer de produs), Ştefan Barutcief (Director de Creaţie la Pilotfish, München), Dinu Dumbrăvicean (Șeful Departamentului de Design, UNArte Bucureşti), Mihnea Ghilduş (fondator Dizainăr, lector UNArte Bucureşti), Dragoş Motica (designer de produs) şi Marcel Klamer (freelancer).
Proiectele pot fi înscrise pe platforma online
www.peroniitaly.ro/design, unde se află toate detaliile despre competiţie.
Concursul se adresează celor peste 18 ani.
www.peroniitaly.ro
Peroni
Nastro Azzurro este berea super-premium italiană numărul unu în lume. Birra
Peroni a demarat producţia de bere în 1846, iar Nastro
Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine elegantă retro, a fost lansată la nivel mondial la începutul anului 2005. România este a doua ţară din lume, după Marea Britanie, în care a fost lansată berea Peroni Nastro
Azzurro. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul URSUS
Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt şi efervescent, disponibilă îmbuteliată (33cl & 50cl) şi draught.
Despre Ursus Breweries:
Ursus
Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Miller
Genuine Draft şi St. Stefanus.
SABMiller
plc este una dintre cele mai mari companii producătoare de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine
Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, dar şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila (Columbia), Castle
(Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victor Bitter (Australia) şi Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de
asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.
Pentru mai multe informaţii despre Ursus
Breweries şi programele sale, vă rugăm să vizitaţi: www.ursus-breweries.ro şi www.desprealcool.ro.
Dizainăr
Este magazinul-concept, destinat
creaţiei de produs din România.
Echipa Dizainăr încurajează designerii români să creeze
din ce în ce mai mult şi mai
bine. Nu în ultimul rând, face o treabă grozavă ajutându-i
să se promoveze. Pe ei şi pe oricine îi ajută.
Dedicată culturii şi identităţii româneşti, o tânără echipă de designeri şi comunicatori a creat în 2012 magazinul Dizainăr ca
loc de întâlnire, creativitate, promovare şi generare de cultură educată în domeniu, pentru un stil de viaţă mai bun şi aprecierea valorilor în care cred. Creativitatea specialiştilor din design, arhitectură şi artă, întâlneşte la Dizainăr producţia
locală prin execuţie şi calitate de nivel internaţional.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu