Cinci zile pline la Targul International de Mobila, Echipamente
si Accesorii – BIFE-SIM: editia din acest an a reunit peste 300 de branduri din Romania si din
strainatate si a adus la Romexpo un numar de 23.422 vizitatori. Evenimentul a fost organizat de ROMEXPO
in parteneriat cu Asociatia
Producatorilor de Mobila din Romania, Camerele de Comert si Industrie din
Romania si EUROEXPO.
Stilul retro-vintage, in tendinte anul acesta, precum si cel clasic, au cucerit mii de oameni veniti din toate colturile tarii. Incantati au fost si vizitatorii din
strainatate, clienti fideli ai mobilei romanesti, dar si noi parteneri ai
producatorilor autohtoni veniti din Marea
Britanie, Olanda, Franta, Belgia, Croatia, Germania, Rusia, Kazahstan, Ucraina,
Serbia si Polonia.
Tehnologia avansata
revolutioneaza spatiul de locuit si fascineaza orice iubitor al functionalitatii
si design-ului inovator, iar companiile participante s-au intrecut pe sine:
standuri impresionante, piese extraordinare de mobilier – indiferent de stilul
abordat, totul intr-o amenajare deosebita.
Targul International de Mobila, Echipamente si Accesorii
s-a desfasurat pe o suprafata de peste 30 000 metri patrati si a reunit mii de oferte din Romania, dar si din China,
Danemarca, Germania, Italia, Republica Moldova, Polonia,
Spania, Turcia si Ucraina. Evenimentul a inregistrat o crestere cu 10% fata de 2013
din punct de vedere al numarului de expozanti si a fost sectorizat astfel: clasic, design, confort, bucatarii, decoratiuni, accesorii si materiale, echipamente-masini si utilaje.
Cateva din opiniile expozantilor
de la BIFE-SIM 2014:
Ralph Polko –
QUADRA INVEST (European Heritage & by Quadra): Suntem incantati de rezultatele obtinute in acest an la BIFE-SIM. Am
fost vizitati de foarte multi straini si ne bucuram ca aceasta tendinta,
simtita inca de anul trecut, a crescut in intensitate in 2014. In primele zile am avut mai multe contacte cu reprezentanti
importanti ai industriei de mobila din 11 tari, precum Olanda, Franta, Belgia,
Rusia, Polonia, Marea Britanie, Grecia sau Germania. De asemenea, am fost
placut surprinsi si de piata interna – am remarcat multi clienti finali din
Romania foarte interesati de produsele noastre. In plus, odata cu
editia din acest an a BIFE-SIM, am introdus un nou concept in portofoliul
nostru – Scentchips, care permite oamenilor sa-si imbunatateasca ambientul
casei cu ajutorul aromelor. Si acesta a prins foarte bine atat la clientii
finali, cat si la potentiali distribuitori.
Dragos Maracineanu – FELDER GRUPPE ROMANIA: Editia
din acest an a BIFE-SIM a confirmat iesirea acestei industrii dintr-o criza
care parea fara sfarsit. Numarul mare de vizitatori, interesul aratat utilajelor noastre - concretizat prin incheierea unui numar neasteptat
de mare de contracte chiar pe perioada targului - precum si multitudinea de
intalniri programate pentru perioada imediat urmatoare, ne confirma ca suntem pe
drumul cel bun. Pentru noi, a fost de departe cea mai buna editie de la
inceputul crizei si datorita succesului inregistrat de lansarea noului program
de garantii extinse «G+» si a sculelor de mana Festool, pe care le-am introdus
in portofoliul companiei odata cu editia din acest an a
BIFE-SIM. Multumesc in primul rand echipei mele care s-a comportat
exemplar, precum si echipei extinse de organizatori care a facut totul ca acest
eveniment sa devina, an de an, mai bun
Marinela Croitoru – GLOBAL DESIGN SUCEAVA: Din ce am remarcat, BIFE-SIM a inregistrat o
crestere, resimtita de noi in numarul de contacte stabilite pe timpul celor 5
zile ale targului international de mobila, echipamente si accesorii.
Iulian Sandu – ISPAL IASI: Este prima noastra participare si a constituit pentru noi
un moment incununat de succes, lucru care ne determina sa ne anuntam inca de pe
acum participarea la urmatoarea editie.
Silvia Gotti – GP DAVANZO: Este prima data cand ne prezentam la BIFE-SIM si suntem
extrem de incantati de rezultatele obtinute. Este o piata noua pentru noi si,
la acest prim contact, am remarcat un potential foarte bun al pietei romanesti.
Bandi Tamas – SZEL MOB: Expozitia BIFE-SIM a fost o oportunitate excelenta pentru
a prezenta clientilor nostri din Romania, cat si celor din strainatate,
produsele noastre autohtone. In urma celor cinci zile de targ, consider ca am
reusit sa castigam noi clienti si sa ne facem brandul si mai cunoscut.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu