luni, 9 august 2010

BAXI Romania a inregistrat o crestere de 45% a cifrei de afaceri in primul semestru

• 30% din vanzarile de centrale BAXI pe S1 2010 s-au datorat programului “Rabla la centrale”
• Compania se asteapta la o crestere de 15% a vanzarilor pentru intreg anul 2010

BAXI Romania, parte a Grupului BDR Thermea, rezultat prin fuziunea De Dietrich Remeha Group si Baxi Group, si-a majorat cifra de afaceri la 7,7 mil. lei, in semestrul I al anului, reprezentand o crestere de circa 45% fata de aceeasi perioada din 2009. Pentru anul 2010 compania se asteapta la vanzari mai mari cu 15% fata de 2009, in valoare de 16 mil. lei.

“Baxi Romania a avut un avant consistent in prima jumatate a anului, intr-o industrie cu perspective rezervate de evolutie. Cresterea vanzarilor noastre se justifica prin programele de marketing mai active, precum si prin fructificarea oportunitatilor din piata. Insa fenomenul cu cel mai important impuls este anuntul autoritatilor de renuntare la subventiile pentru incalzire, care a dus la cresterea considerabila a vanzarilor. Este o tendinta care se va mentine si se va accentua pe termen scurt si mediu, mai ales ca din toamna pretul la incalzire si apa calda din sistemul public va creste dramatic”, a declarat Sever Scarlat, Directorul General Baxi Romania. “Insa, din pacate, nu putem vorbi despre o tendinta de crestere generalizata si de perspectiva, de maturizare, ci de una conjuncturala. Vom aborda foarte activ aceasta oportunitate cu programe de marketing. Am lansat deja “Marea Debransare”, un program prin care oferim persoanelor fizice si asociatiilor de proprietari prime de pana la 7000 lei in cazul debransarii si optiunii pentru un sistem independent de incalzire marca Baxi. Acesta vine dupa programul “Rabla la centrale”, o premiera in Romania, derulat atat pentru persoane fizice, cat si juridice, si care a vizat inlocuirea centralelor vechi cu echipamente Baxi. Am completat actiunile de marketing cu masuri de eficientizare interna si la nivel de parteneri, operand imbunatatiri in procesul de colectare a creantelor din piata si nu in ultimul rand actionand cu flexibilitate crescuta la nevoile clientilor”, a completat Scarlat.

De la lansarea programului “Rabla la centrale” si pana in prezent, Baxi Romania a vandut peste 1300 centrale termice Baxi. Compania tinteste vanzarea a circa 8500 de unitati prin “Marea Debransare” pana la sfarsitul anului.

Global, in primele 6 luni, compania a vandut pe piata locala 3600 centrale termice, boilere si panouri solare, dintre care pentru marca Baxi peste 55%. Vanzarile pentru Baxi au crescut cu 60% fata de aceeasi perioada a lui 2009 in timp Westen a raportat cu 15% mai mai multe unitati vandute. Avansul superior al Baxi se datoreaza promovarii marcii in programele de marketing incepute in 2009 si continuate in 2010.

Cota de piata a BAXI Romania in 2009 a fost de 7%. Compania estimeaza pentru 2010 o crestere de cotei de piata de circa 3%.

“Exista o serie de oportunitati pentru piata, cu potential diferit – programul ”Casa Verde”, obligatia Romaniei de a se alinia la politicile UE cu privire la eficienta energetica, parcul de centrale termice invechite tehnologic si nemultumirea fata de costurile si performantele sistemului centralizat. Insa pentru perioada imediat urmatoare, balonul de oxigen al industriei va veni din renuntarea la subventionarea termoficarii de catre guvern. In contextul restrangerilor bugetare si la nivel local, subventiile primariilor vor cadea si ele, dezvaluind din toamna, intr-un mod dramatic si brutal, costul real al incalzirii si apei calde pe care l-am sustinut mascat toti contribuabilii de ani de zile. Ne asteptam astfel ca centralele termice sa reintre in interesul imediat al celor care cauta confort real la costuri corecte si controlabile”, a subliniat Sever Scarlat. “Estimam o crestere a cifrei de afaceri pentru intreg anul de circa 15% si marcarea unui avans de la 14 mil. lei in 2009 la 16 mil. lei in 2010”, a incheiat Scarlat.

Conform studiilor de piata efectuate de BRG Consult, piata termotehnica va inregistra in 2010 o scadere in volum de circa 10%. Vanzarile de centrale cu condensare si cele pe baza de resurse regenerabile (panouri solare, pompe de caldura, biomasa) vor avea o usoara crestere in volum, compensand pe de alta parte scaderea valorica a pietei, acestea avand preturi mai ridicate decat cele care se bazeaza pe tehnologii standard.


Despre BAXI
Baxi Romania este parte a grupului BDR Thermea, entitate formata in cursul anului 2009 prin fuziunea dintre Baxi Group si De Dietrich Remeha Group. BDR Thermea este unul dintre liderii pietei termotehnice europene, ocupand prima pozitie in piata in tari precum Marea Britanie, Franta, Germania, Spania, Olanda si Italia. In Romania, marcile Grupului – BAXI, WESTEN si AEQUATOR – sunt comercializate de catre Baxi Romania. Compania este singurul furnizor de pe piata autohtona de profil care ofera clientilor beneficiul “8 ani garantie” pentru toate produsele din gama centralelor BAXI, perioada ce reprezinta durata medie de viata a unei centrale termice.

Portofoliul BAXI Romania include o gama extinsa de centrale termice standard si cu condensare, murale si de pardoseala, cu puteri individuale generate cuprinse intre 24 kW si 1800 kW, panouri solare plane si cu tuburi vidate, pachete si sisteme termice integrate precum si automatizari inteligente care pot conduce la economii de pana la 30% fata de echipamentele standard, in conditii de confort sporit. Toate acestea vin in intampinarea oricarui domeniu de aplicatie, rezidential, comercial sau industrial.

Acestei varietati de produse i se adauga gama de servicii adaptate, la care clientii au acces printr-o retea nationala de Centre de Asistenta Tehnica si Service si Centre de Excelenta Service, autorizate ISCIR si atestate de catre BAXI Romania.


Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati Free Communication la 021.207.47.40, persoana de contact Razvan Nastase, (0752 111 724, razvan.nastase@freecomm.ro).

Niciun comentariu: