miercuri, 19 decembrie 2007

Nou in Bucuresti: Libraria Anthony Frost

Cand am ajuns la Libraria Anthony Frost librarii inca aranjau carti pe rafturi, iar niste cutii mari de carton proaspat deschise iti dadeau de inteles ca ‘marfa’ e calda. Bookshop-ul tocmai s-a deschis pe 30 noiembrie si m-am bucurat sa-i calc pragul inca din primele zile si sa-i surprind atmosfera animata de ultimele retusuri.

Am uitat sa va spun ce anume m-a atras la aceasta librarie, incat am vrut s-o vad atat de repede: e prima librarie de carte exclusiv englezeasca din tara. Sa ne bucuram ca o avem aici, in Bucuresti! Libraria, decorata simplu dar cu bun gust, este primitoare: daca vrei sa rasfoiesti o carte, pernele colorate sunt cosy & inviting.

De cum am intrat am observat albumele de fotografie din rafturile din dreapta (editura Aperture, eria Photofile de la Thames and Hudson). Mie mi-au atras atentia: Henri-Cartier Bresson (The mind’s eye. Writings on photos and photographers), George Steichen, Man Ray, Paul Strand (Inside the Photograph: Paul Strand at Work).... continuare

Ioana Muntenescu


Niciun comentariu: