A fost prelungit deadline-ul de predare a lucrărilor candidaţilor până la 7 octombrie. În aceste condiții, jurizarea va avea loc după 10 octombrie, timp în care lucrările depuse pe blogul concursului vor putea fi vizualizate online. Lucrarea finalistă va fi aleasă pe baza punctajului juriului şi în urma unei deliberări a comisiei până la data de 18 octombrie.
Uniunea Artiştilor Plastici din România (UAP) lansează astăzi concursul
naţional destinat tuturor artiştilor locali, care sunt invitaţi pe această cale
să creeze noua identitate vizuală şi sloganul Uniunii. Propunerile cele mai
bune vor fi alese de un juriu format din artişti şi specialişti în branding şi
comunicare.
Brieful de creaţie, însoţit de un document complet despre UAP – istoric,
misiune, valori de-a lungul timpului, ancorare în prezent, precum şi viziune
pentru viitor, este deja postat pe blogul concursului - http://redesenand-uap.tumblr.com/, unde toţi cei interesaţi vor putea urmări în timp real evoluţia
proiectului, având acces la toate lucrările participante. Informaţii la zi vor
fi difuzate şi pe pagina de Facebook a organizaţiei – Uniunea Artiştilor
Plastici.
Din juriu vor face parte Dinu Dumbrăviceanu (Șef Catedră Design Bucureşti), Rodica Alamoreanu
- (Conf. Univ. Dr. Universitatea de Arte Cluj), Magda Sficlea (Șef Catedră Design Iaşi), Eliza Rogalski (CEO
Tempo), Bogdan Naumovici (Managing Partner 23), Ştefan Liuţe (Co-founder,
Strategy Director Grapefruit) şi Cătălin Dobre (Group Creative Director McCann
Erickson). Mai multe informații despre membrii juriului pe http://redesenand-uap.tumblr.com/.
Termenul limită de predare a lucrărilor candidaţilor este 23 septembrie anul
curent, iar jurizarea va avea loc după 26 septembrie, timp în care veţi
putea vizualiza online lucrările depuse pe blogul concursului. Lucrarea
finalistă va fi aleasă pe baza punctajului juriului şi în urma unei deliberări
a comisiei până la data de 5 octombrie. Propunerile pot fi trimise la adresa redesenand@uap.ro.
Acest concurs naţional va fi urmat de o serie de proiecte prin care UAP va
continua să-şi afirme deschiderea tot mai accentuată către publicul tânăr şi să
se repoziţioneze astfel în peisajul cultural actual, pornind de la valorile
sale tradiţionale: creativitate, spirit inovator, autenticitate, manifestare
naţională unitară.
Prin acest demers, UAP doreşte să redevină o importantă platformă de
comunicare în spaţiul social şi cultural actual din ce în ce mai dinamic,
datorită implicării sale atât în
producerea şi promovarea de artă contemporană, cât şi în formarea,
educarea şi dezvoltarea gustului publicului pentru fenomenul vizual
contemporan. În egală măsură, UAP îşi păstrează componenţa socială - aceea de
promovare şi apărare a drepturilor artiştilor.
Dorim ca breasla noastră, creată iniţial în 1924, din spirit de
solidaritate, să devină o portavoce a artiştilor vizuali din România, pentru
apărarea drepturilor lor. Ne propunem o schimbare de atitudine pentru ca,
alături de alte uniuni de creatori din Europa, să arătăm rolul nostru major în
societate. Petru Lucaci, preşedinte UAP.
UAP este o organizaţie de creatori, nonprofit, neguvernamentală şi
apolitică, cu o lungă tradiţie de implicare în societatea românească şi cu un
rol semnificativ în susţinerea statutului artistic şi a importanţei artei în
definirea identităţii culturale. Astăzi UAP are aproximativ 5.000 de membri
organizaţi în 45 de filiale, toţi artişti vizuali, absolvenţi ai unor insitute
superioare de artă, admişi în UAP printr-un concurs organizat la nivel
national. Astfel UAP este singura organizaţie care le asigură absolvenţilor
Universităţilor de Artă un statut oficial şi recunoaşterea lor ca artişti
profesionişti.
Comunicarea publică a UAP este gestionată de Rogalski Grigoriu PR.
Echipa de proiect este formată din: Petru Lucaci (Preşedinte UAP),
Cristiana Russu
(Vicepreședintă UAP), Cristina Andrieş (Comunicare UAP), Anca Echim (Consultant independent), Oana Şerban (Client Services Director Rogalski Grigoriuc PR) şi Ana Jităriţă (PR Consultant Rogalski Grigoriu PR).
(Vicepreședintă UAP), Cristina Andrieş (Comunicare UAP), Anca Echim (Consultant independent), Oana Şerban (Client Services Director Rogalski Grigoriuc PR) şi Ana Jităriţă (PR Consultant Rogalski Grigoriu PR).
Alte informaţii despre UAP
UAP este implicată în numeroase activităţi expozitionale naţionale şi
internaţionale. În fiecare dintre galeriile UAP au loc, în medie, 2 expoziţii
pe lună. UAP organizează simpozioane si editează revista ARTA.
UAP este membră ANUC ( Alianţa Naţională a Uniunilor de Creatori ), care
cuprinde Uniunea Arhitecţilor, Uniunea Scriitorilor, Uniunea Compozitorilor,
Uniunea Cineaştilor, Uniunea Artiştilor Plastici şi UNITER - toate din România;
membră AIAP ( Asociaţia Internaţională a Artiştilor Plastici ) şi ECA (
Consiliul European al Artiştilor ).
Despre Rogalski Grigoriu PR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu