marți, 27 iulie 2010

Bosch Communication Center sărbătoreşte a 25-a aniversare

Bosch Communication Center, divizie a Bosch Security Systems, sărbătoreşte în acest an 25 de ani de la înfiinţare. Peste 4.000 de angajaţi sunt organizaţi într-o reţea internaţională răspândită în 16 locaţii din Europa, Asia şi America de Sud. Bosch Communication Center asigură asistenţă 24h/24, 7 zile/7, în peste 25 de limbi pentru clienţi care operează în diverse sectoare de activitate, de la relaţii cu clienţii sau vânzări, la administraţie publică. În ultimii ani s-a observat o tendinţă din ce în ce mai pregnantă a companiilor mari de a apela la outsourcing, preferând să se concentreze astfel pe domeniul principal de activitate şi să lase firme specializate, precum Bosch Communication Center, să se ocupe de activităţile secundare de afaceri.

Bosch Communication Center a fost înfiinţat în anul 1985 ca centru de monitorizare menit să supravegheze siguranţa persoanelor, a clădirilor şi a instalaţiilor tehnice. În momentul de faţă, Bosch Communication Center monitorizează peste 90.000 de obiective, cifră care îl plasează printre cele mai mari centre de acest fel din domeniul de securitate şi siguranţă din Germania.

În ultimul sfert de secol, Bosch Communication Center a devenit un jucător important pe plan internaţional atât în domeniul monitorizării, cât şi al relaţiilor cu clienţii (din 1993), iar mai târziu şi în domeniul serviciilor de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Portofoliul de servicii cuprinde procese din majoritatea activităţilor desfăşurate în cadrul unei companii, de la marketing, telesales, relaţii cu clienţii, finanţe, contabilitate, la resurse umane. Cererea din ce în ce mai mare pentru servicii de externalizare a proceselor secundare de afaceri (care nu fac parte din activitatea principală a companiilor), a determinat Bosch Communication Center să-şi extindă paleta de servicii şi prezenţa pe plan mondial. Astfel, începând cu anul 2000, Bosch Communication Center şi-a extins gama de servicii de la preluarea proceselor parţiale precum gestionarea e-mailurilor, până la soluţii internaţionale complexe de Business Process Outsourcing.

În ultimii ani s-a observat o tendinţă a tot mai multor companii din diverse sectoare de activitate de a-şi externaliza procesele către furnizori internaţionali de servicii de BPO, cum este Bosch Communication Center. Astfel, tot mai multe firme preferă să apeleze la outsourcing pentru a beneficia de avantajele colaborării cu un furnizor experimentat de servicii şi a se putea astfel concentra pe domeniului principal de activitate. Printre clienţii firmei germane se numără lideri globali în industria transporturilor aeriene, producători din domeniul tehnic precum Canon sau Fujitsu, prestigioase companii de telecomunicaţii, companii din industria divertismentului, cum ar fi Cirque du Soleil sau din domeniul logistic, precum Kühne + Nagel.

"În anii următori, intenţionăm să menţinem trendul ascendent şi să ne dezvoltăm şi mai mult reţeaua internaţională” a subliniat Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. "Datorită soluţiilor onshore, nearshore şi offshore putem nu doar să implementăm şi să optimizăm procese pentru clienţii noştri, ci şi să adaptăm aceste procese în funcţie de specificul zonei geografice, al caracteristicilor culturale şi în funcţie de fiecare ţară în parte. Folosind tehnologii inovative, intenţionăm ca în viitor să ne dezvoltăm gama de servicii şi să ne extindem portofoliul de activitate.”

Din noiembrie 2007, Bosch Communication Center este prezent şi pe piaţa din România, prin sediul său de la Timişoara. Datorită noilor proiecte câştigate pe parcursul anului 2009, numărul angajaţilor Bosch Communication Center din România s-a dublat, astfel încât, la începutul lui 2010, numărul acestora s-a ridicat la aproximativ 430 de persoane. Printre altele, locaţia din Timişoara asigură asistenţă tehnică IT non-stop pentru toţi angajaţii Grupului Bosch.

Persoane de contact pentru jurnalişti:
Eleni Sefel | Tel. +40 021 4057529 | E-mail: eleni.sefel@ro.bosch.com

Laura Brihan | Tel. +40 256 200000 | E-mail: laura.brihan@ro.bosch.com

Grupul Bosch este, la nivel internaţional, cel mai important producǎtor în industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum şi tehnicii pentru clǎdiri. În anul 2009, cei aproximativ 270.000 de angajaţi au realizat o cifrǎ de afaceri de 38.2 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH şi circa 300 de filiale şi reprezentanţe regionale în peste 60 de ţǎri, iar prin parteneriate, Bosch este prezent în alte 150 de ţări. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, producţie şi distribuţie susţine politica de extindere continuǎ a Grupului. Bosch investeşte anual peste 3.5 miliarde de Euro pentru cercetare şi dezvoltare, înregistrând peste 3800 de patente la nivel mondial. Prin produsele şi serviciile oferite, Bosch urmăreşte îmbunătăţirea calităţii vieţii oferind soluţii fiabile şi inovative.

Concernul a fost înfiinţat la Stuttgart în 1886 de cǎtre Robert Bosch (1861 - 1942) sub numele de „Atelier de mecanicǎ finǎ şi electrotehnică”. Structura Robert Bosch GmbH asigurǎ independenţa financiarǎ, precum şi libertatea antreprenorialǎ a Grupului Bosch. Aceasta îi permite companiei sǎ facǎ investiţii pentru asigurarea viitorului sǎu, precum şi sǎ respecte responsabilitatea sa socialǎ. Capitalui social al Robert Bosch GmbH este deţinut în proporţie de 92% de cǎtre Fundaţia Robert Bosch. Funcţiile de conducere ale grupului sunt îndeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care deţine şi majoritatea voturilor. Cealaltǎ parte este deţinutǎ de familia Bosch şi de Robert Bosch GmbH.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul www.bosch.com sau www.boschcommunicationcenter.com

Niciun comentariu: