Bucureşti, 8 aprilie 2010 – Mansarda în culori, noul concept de comunicare lansat de VELUX, oferă soluţia completă pentru fiecare dintre stadiile de realizare a mansardei.
Reunite într-un concept unitar, cataloagele VELUX sunt structurate în ordinea etapelor cronologice de realizare a mansardei, culorile fiind elementul cheie pentru identificarea informaţiilor căutate.
Roz pentru Inspiraţie
Înainte de a trece la renovarea podului, oricine are nevoie de surse de inspiraţie. Broşurile roz prezintă exemple de proiecte realizate cu produsele VELUX care îndeamnă la găsirea celor mai creative soluţii pentru mansarda personală, Ghidul de renovare a podului şi o serie de studii de caz din România.
Bleu pentru Alegerea produselor potrivite
În etapa următoare, cu ajutorul broşurilor şi pliantelor bleu, se aleg produsele potrivite în funcţie de tipul de proiect. Aici se regăsesc informaţii despre gama completă de modele şi dimensiuni, detalii tehnice, criterii de performanţă şi lista de preţuri.
Galben pentru Protecţie solară
Odată montate, ferestrele de mansardă au nevoie şi de protecţie solară. În broşurile galbene sunt prezentate accesoriile pentru ferestrele de mansardă VELUX, jaluzele, rulouri şi rolete parasolare. Rolul acestora este de a îmbunătăţi izolaţia termică şi a reduce pătrunderea căldurii astfel încât mansarda sa fie confortabilă şi plină de culoare.
Gri pentru Întreţinere şi service
Experienţa de peste 65 de ani în domeniul ferestrelor de mansardă permite companiei VELUX să ofere servicii postgaranţie la standarde ridicate cu ajutorul instalatorilor profesionişti. Broşurile gri oferă informaţii despre întreţinere şi service, precum şi lista de preţuri pentru fiecare activitate de service.
Cătălina Raţiu, Strategic Manager, VELUX România a declarat: „Am reunit o echipă de specialişti pentru a răspunde la toate întrebările pe care oricine şi le pune atunci când demarează un proiect de construcţie a mansardei. Dorim ca acest set complet de materiale să le fie de folos şi să îi inspire pe cei care au înţeles avantajele extinderii pe verticală a locuinţei.”
Odată cu lansarea noului concept, compania VELUX aduce în atenţia publicului importanţa creării unui spaţiu sănătos de locuit prin aportul de lumină naturală şi aer proaspăt, elemente vitale pentru o viaţa de calitate.
Cataloagele vor fi completate pe parcursul timpului cu alte broşuri şi pliante, respectând gama cromatică a conceptului.
Noile cataloage sunt disponibile pe site-ul www.velux.ro, în format electronic sau în magazinele distribuitorilor VELUX, în format tipărit.
Prin produsele inventate şi dezvoltate de mai bine de 65 de ani, compania VELUX contribuie la îmbunătăţirea climatului interior al spaţiilor de locuit, aducând lumina naturală şi aerul proaspăt în interiorul mansardei. VELUX produce o gamă largă de ferestre de mansardă, potrivite atât acoperişurilor înclinate cât şi celor tip terasă, jaluzele, rulouri interioare şi parasolare, produse de instalare, dispozitive de comandă şi control. Grupul VELUX deţine fabrici în 11 ţări şi companii de vânzări în 40 de ţări şi reprezintă, la nivel mondial, unul dintre cele mai puternice nume din sectorul materialelor de construcţii, ale cărui produse sunt vândute peste tot în lume. Grupul VELUX are aproximativ 10.000 de angajaţi şi este proprietatea VKR Holding A/S, companie cu răspundere limitată deţinută de către familia fondatoare şi fundaţii. Grupul VELUX este prezent în România din 1997, prin intermediul companiei proprii, VELUX România S.R.L. Pentru detalii vizitaţi www.velux.ro şi www.velux.com.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi:
VELUX România, Cătălina Raţiu, Strategic Manager
Telefon: + 40 268 42 55 77
E-mail: catalina.ratiu@velux.com
www.velux.ro
SPIN COMMUNICATIONS, Ofelia Năstase, Senior PR Executive
Telefon: + 40 31 06 01 226/ + 40 753 029 773
E-mail: o.nastase@spin-communications.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu