Mobexpert marchează o premieră pe piaţa din România prin lansarea primului său magazin de tip outlet în cadrul Fashion House din Bucureşti.
Mobexpert Outlet oferă, pentru început, colecţiile de decoraţiuni din sezonul precedent, la preţuri reduse cu 30% până la 70%. Oferta magazinului include covoare, ţesături, lenjerie, lămpi, tacâmuri, produse din ceramică şi sticlărie, tablouri şi rame.
„Într-o primă fază, Mobexpert Outlet propune colecţia de decoraţiuni din sezonul anterior. Într-o fază următoare, avem în vedere şi includerea de produse din zona de mobilier pentru casă şi birou. Opţiunea pentru adoptarea în premieră a conceptului de outlet vine în sprijinul strategiei Mobexpert de accelerare a ritmului de înnoire a colecţiilor din magazine. Având formula outlet, vom permite clienţilor accesul la produsele din colecţiile schimbate la fiecare 6 luni, cu preţuri foarte atractive, chiar şi după ce acestea vor fi înlocuite de noutăţi în magazinele din reţea. Pe de altă parte, noi vom putea gestiona mai bine stocarea produselor şi vom fluidiza fluxul de schimbare a colecţiilor”, a declarat Bogdan Staicu, Director de Retail Mobexpert.
Mobexpert Outlet are o suprafaţă totală de 275 de metri pătraţi. Dimensiunea magazinului outlet e mult mai redusă faţă de cele din reţea, deschiderea acestuia presupunând o investiţie de 300 de mii de euro, din care 100 de mii de euro pentru amenajare şi aproximativ 200 de mii de euro pentru produse. Magazinul este deschis 7 zile din 7, este deservit de o echipă operaţională de 6 persoane şi funcţionează după principiul cash and carry.
Conceptul de outlet store este relativ nou în România şi presupune existenţa magazinelor dedicate ale unor mărci recunoscute în care se vând soldurile rămase înainte de lansarea noilor colecţii, la preţuri mult mai mici. Magazinul Mobexpert Outlet este primul din România şi este integrat în Fashion House din cadrul complexului de retail West Park Bucureşti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu