marți, 21 februarie 2012

Astra Film Festival la Bucureşti

Start pentru proiectul AFF ON Tour! Astra Film Festival poposeşte la Bucureşti, la Muzeul Naţional al Ţăranului Român (MNŢR) şi la Institutul Cultural Român (ICR), în perioada 23 – 26 februarie, cu 15 dintre cele mai bune filme ale ediţiei 2011. AFF On Tour va continua cu evenimente în Cluj Napoca (martie), Deva (aprilie),  Braşov (aprilie-mai) şi Iaşi (septembrie).
Astra Film Festival este cel mai important festival internaţional de film documentar din regiunea central şi est Europeană. O nouă ediţie Astra Film Festival va avea loc între 15 şi 21 octombrie 2012.
La MNŢR programul cuprinde o selecţie de 11 documentare emoţionante, 8 au obţinut premii. Dintre filmele ce vor putea fi văzute, din 24 până în 26 februarie, în studioul Horia Bernea, amintim: Pe drumuri neumblate, de Dieter Auner (Premiul Special pentru documentar românesc), În niciun caz negru, regia Aura Linckeviciute, (Premiul Astra Film – competiţa Student), Sat fără femei, de Srdjan Sarenac, (Cel mai bun documentar produs în Europa de Est), Berlinskaya fuga, de Denes Nagy (Cel mai bun documentar – competiţia Student), Poveşti din fundături uitate, Alina Skrzeszewska (Premiul Astra Film – competiţia Internaţional), Te-am filmat, dragostea mea, de  Tomer Heymann, Femei pe pânză - Otilia Babara,Victoria, regia: Adi Voicu şi Ana Vlad, Eu, familia Mea şi Woody Allen, Laura Halilovic. Invitaţi: regizorii Adi Voicu, Ana Vlad, Dieter Auner, Anca Damian şi Mirel Bran.
Accesul publicului la proiecţii este liber.
AFF On Tour la Bucureşti este organizat de Astra Film – CNM Astra Sibiu, Institutul Cultural Român şi Muzeul Naţional al Ţăranului Român.


PROGRAM MNTR

VINERI, 24 FEBRUARIE
18.00     PE DRUMURI NEUMBLATE, Dieter Auner, 87 min
19.40     IN NICIUNCAZ NEGRU, Aura Linckeviciute,  20 min
20.00     SAT FARA FEMEI, Srdjan Sarenac,  82 min
SAMBATA, 25 FEBRUARIE
17.00     CĂLĂTORIE  DUS- ÎNTORS, Mirel Bran, Jonas Mercier,  90 min
18.40     BERLINSKAYA FUGA, Denes Nagy,  14 min
19.00     POVESTI DIN FUNDĂTURI UITATE, Alina Skrzeszewska, 83 min
20.30     TE-AM FILMAT, DRAGOSTEA MEA,  Tomer Heymann, 53 min
DUMINICA, 26 FEBRUARIE

17.00     CRULIC – DRUMUL SPRE DINCOLO, Anca Damian, 73 min
18.30     OAMENI DE CUVÂNT, Johanne Haaber Ihle, 22 min
19.00     FEMEI PE PÂNZA, Otilia Babara, 10 min                    
19.30     VICTORIA,  Adi Voicu, Ana Vlad, 54 min
20.30     EU, FAMILIA MEA SI WOODY ALLEN, Laura Halilovic, 51 min

Niciun comentariu: