luni, 21 iunie 2010

“Descult in iarba” s-a lansat cu succes la Street Delivery 2010 (11-13 iunie)




“Descult in iarba” s-a lansat in strada si nu oricum, ci participand la frenezia fenomenului bucurestean Street Delivery 2010. Pentru 3 zile, ca-n povesti, spatiul special amenajat pentru vizitatori de VERDESSENZA pe strada Arthur Verona a fost paradisul verde al orasului insorit, oaza desertului urban al capitalei si refugiul cautatorilor de clipe unice de relaxare, racoare si bonton.

In cele trei zile cat am stat desculti in iarba, am vorbit tutoror celor care se perindau pe strada despre cum ne dorim noi sa traim in acest oras. Am invitat trecatorii sa se aseze in iarba racoroasa, sa citeasca pe indelete o carte intr-un sezlong confortabil, sa asculte o piesa de virtuozitate la pian; i-am indulcit pe toti cu prajiturele si le-am oferit sucuri proaspat-stoarse din fructe; am strans copiii sa asculte povesti la firul ierbii, i-am invitat cu mic cu mare sa profite de un ceas de ragaz pictand si lasandu-se in voia culorilor verii. Intr-un cuvant i-am invitat pe toti sa se opreasca, sa se aseze, sa spuna “stop!” alergaturii urbane in care se lasa prinsi zi de zi.

Am incurajat oamenii de pe strada sa se aseze la sevalet, tineri artisti sa cante la pian si saxofon, sa incante strada cu acordurile melodiilor interpretate. Am dansat desculti in iarba pe ritmuri antrenante. Am invitat corul Sound sa delecteze publicul si sa vibreze atmosfera evenimentelor artistice care au impanzit locul.

Am vrut sa dam un exemplu de implicare si am strans donatii pentru Fundatia Carturesti in valoare de 2100 de lei si pentru GIA (Group Initiative for Animals), vecini de Street Delivery, cu care dealtfel am legat si o frumoasa prietenie; pentru ei am organizat o licitatie caritabila cu vanzare a picturilor realizate in cele trei zile la “Descult in iarba”, licitatie in urma careia s-au strans 650 de lei. Si spre bucuria noastra, am reusit sa convingem doua perechi de tineri sa adopte 2 catelusi fara stapan.

Bilantul celor trei zile de frumoasa experienta in tumultul bucurestean:

- peste 250 de tineri cu care ne-am imprietenit, care s-au indragostit de proiectul si care ne sustin cauza;
- mai mult de 300 de copii fericiti (statistic vorbind, ne referim la cei care s-au jucat in iarba, au primit baloane, s-au desfatat cu prajiturele, s-au jucat cu catelusii in iarba, au pictat pe sevalet, s-au stropit cu apa...);
- mai mult de 600 de pahare de cocteil “Descult in iarba” cu care am racorit trecatorii;
- peste 20 kg de pere in abur, cu sos de ciocolata;
- aproximativ 30 kg de mere cu scortisoara si stafide;
- nu mai putin de 200 de portii de cartofi cu marar, prajiti cu o lingura de ulei la 1 kg;
- peste 2000 de pahare de cafea si frappe, cu care am inviorat oaspetii somnorosi;
- entuziasm, bucurie, placere de a darui si de a-i face fericiti pe cei din jur;
- endorfina in cantitati necuantificabile si cu efecte neasteptat de benefice pentru munca de birou care ne-a asteaptat la intoarcerea din strada.


Despre “Descult in iarba”

“Descult in iarba” este un manifest pentru intoarcerea la origini, privite fie la scara macro-istorica a umanitatii, fie la scara micro-istorica a individului care – chiar daca s-a nascut “incaltat” la oras – provine din neamurile bune ale satului, ce se incarcau cu energia pamantului prin talpile goale. Este o marca inregistrata si un concept-umbrela care sa genereze profit pentru amenajarea de spatii verzi speciale in orase.

Proiectul “Descult in iarba” vrea sa creeze cetateanului urban un spatiu ambiental minim in care sa poata evada din constructiile de beton si sticla, respectiv din automatismele si formalismul zilnice, dupa ce ii va fi revelat sau amintit cat de firesc si necesar este acest lucru.

Programul proiectului propune un alt fel de a trai in Oras (oricat de mare sau mic ar fi “o”-ul din inceput) si un alt fel de a privi lumea: nu din perspectiva omului incorsetat in costumul de afaceri, care ci a celui care se relaxeaza cu ochii spre cer si cu mana sub cap.
Proiectul “Descult in iarba” poate face parte din viata ta. Adopta si sustine aceasta marca!
• In viitor vei gasi sigla noastra – “Descult in iarba” – pe produse sau asociata cu servicii pe care le cumperi in fiecare zi.
• Prin simpla achizitie a acestora ne sustii in demersul de a crea pentru tine si cei dragi aceste insule de iarba verde numite Iarbaland, in care te poti relaxa descult oricand ai nevoie: o pauza de pranz, o dupa-amiaza fierbinte, o seara cu familia sau prietenii, un picnic de weekend.
• Si toate acestea pentru ca o parte din profitul obtinut din vanzarea produselor si serviciilor ce vor purta eticheta “Descult in iarba” se va duce automat spre crearea cat mai multor Iarbaland-uri.
Tineti legatura cu noi si aflati mai multe detalii pe http://www.descultiniarba.ro/ . Va asteptam si pe Facebook!

Aceste 3 zile speciale au fost posibile cu sprijinul si entuziasmul: TEFAL, MOULINEX si NESTLE – NESCAFE GOLD, care au asigurat produsele oferite vizitatorilor si tehnologia de preparare a acestora intr-o maniera sanatoasa si accesibila tuturor.

VERDESSENZA le multumeste pe acesta cale pentru sprijinul acordat la realizarea cu success a acestui proiect la Street Delivery 2010, eveniment prin care proiectul “Descult in iarba”a fost prezentat bucurestenilor.



Pentru detalii suplimentare contactati: Lavinia Marin – Responsabil Comunicare la e-mail paseste@descultiniarba.ro sau tel.: 0732.624.634

Un comentariu:

Anonim spunea...

Beautiful each spot is very nice.


Interior Design Firm