Reper şi sinonim cu luxul la nivel mondial, Hermès este o epopee, o pasiune care se transmite din generaţie în generaţie şi care a permis casei fondate în anul 1837 să evolueze constant.
Autenticitatea şi manufacturarea produselor Hermès ilustrează perfect luxul în viziunea sa franceză. De-a lungul deceniilor, Hermès şi-a câştigat renumele pentru creaţiile sale unice, multe dintre ele personalizate pentru fiecare client în parte, dar şi pentru discreţia şi misterul ce învăluie acest brand.
Simbolul Hermès, caleaşca trasă de cai, face trimitere la activitatea de început, manufacturarea harnaşamentelor şi a accesoriilor din piele şi materiale naturale. Astfel, compania înfiinţată de Thiery Hermes acum mai bine de 172 de ani îşi capătă repede reputaţia de producător de accessorii unice pentru nobilii Europei din acea vreme. Zvonurile spun că până şi încoronările erau câteodată amânate până când Hermès putea să creeze modele originale de caleşti.
O sută de ani mai târziu, caleştile fac loc maşinilor şi Hermès inovează din nou. Genţi, curele şi mănuşi din piele fac parte acum din portofoliul Hermès, care se extinde astfel pentru a îngloba marochinăria şi accesoriile pentru sport şi voiaj. Tot în aceeaşi perioadă casa creează faimosul său “carré”, eşarfa de 90x90 cm care a fost adoptată instantaneu de VIP-urile epocii: Jacky Kennedy sau Grace Kelly devin clientele fidele ale casei Hermès. În ceea ce priveşte marochinăria, clasicul companiei – geanta “Kelly” devine accesoriul fetiş al prinţesei de Monaco, chiar dacă, contrar opiniei generale, aceasta nu a fost creată special pentru ea.
Anul 2009 înseamnă pentru casa Hermès 14 segmente diferite de produse printre care marochinărie, eşarfe, linii vestimentare pentru femei şi bărbaţi, accesorii, parfumuri , ceasuri, bijuterii şi nu în ultimul rând linia de decorare a mesei şi accesorii La Table Hermès. Totodată, sub umbrela Grupului Hermes se regăsesc astăzi şi două case cu o tradiţie de peste 150 de ani, maestrul argintului, Puiforcat si cel al cristalului, Saint-Louis, care întregesc astfel gama de produse destinate spaţiului interior.
Servicii de masă din porţelan de cea mai înaltă calitate, realizate şi pictate manual, seturi de tacâmuri din argint sau argintate şi pahare din cristal alcătuiesc astăzi familia La Table Hermès.
“Să aducem omagiu nobleţei materialului” - Fidel devizei sale, Hermès îşi extinde astfel savoir-faire-ul pentru a cuprinde porţelanul, lansând în anul 1984 primul său serviciu de masă. Astfel, ilustratorul pe mătase decide să redea pe acest nou material alb şi pur poveşti care îndeamnă la călătorie. Maeştrii –vrăjitori ai acestor poveşti îşi păstrează fiecare propriul secret – formele şi materialele delicate, imaginile magice, vraja irezistibilă a culorilor, varietatea stilurilor decorative, marginile pictate manual, alături de semnătura şi numele colecţiei, ce înobilează fiecare piesă.
Un veritabil periplu în inima materialului, porţelanul Hermès transformă masa într-un loc de descoperire şi uimire în faţa unor noi lumi, jucându-se cu armonia culorilor şi cu diversitatea formelor.
Linia La Table Hermès şi colecţiile Puiforcat şi Saint Louis sunt disponibile numai în magazinul My House, Calea Dorobanţilor nr. 168, începând cu data de 2 octombrie 2009.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi serviciul de relaţii cu presa al reprezentantului companiei Hermes în România,
Magazinul My House – Ioana Nazarie
Tel / Fax : 021 231 65 15
E-mail : magazinul.myhouse@gmail.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu