Noi direcţii strategice de evoluţie - integrate viziunii de business
Bucureşti, 23 octombrie 2008 - În contextul noilor evoluţii ale pieţei de real estate din România, RED anunţă că va păstra în administrare proprie proiectele pe care le dezvoltă pentru piaţa românească. Decizia a fost luată ca parte a redefinirii abordării strategice a activităţii companiei şi include ca măsură imediată crearea unei entităţi de management a propriilor proiecte până la sfârşitul anului.
“Sectorul imobiliar nu se poate disocia de criza economică recentă, sentimentul general de nesiguranţă din domeniul financiar va influenţa cu certitudine şi deciziile luate de dezvoltatori şi finanţatori deopotrivă. Pentru a face faţă unor transformări fără precedent în peisajul economic, actorii domeniului imobiliar se află în faţa unor decizii importante pentru evoluţia lor ulterioară”, a declarat Teodor Pop, Managing Partner RED.
“In noile condiţii economice, RED îşi ajustează strategia pentru piaţa locală. Ne vom continua proiectele, deoarece piaţa românească oferă oportunităţi care trebuie fructificate inteligent inclusiv în momente mai puţin favorabile. Administrarea propriilor proiecte este un pas esenţial în această directie” a adăugat Andrew Stear, Manging Partner RED.
Având în vedere contextul economic, strategia de dezvoltare a RED se va sprijini pe câteva direcţii importante:
- crearea de valoare adăugată, prin abordări inovatoare care se alătură funcţiunilor esenţiale ale proiectelor – dezvoltarea pe trei componente principale - shopping, business şi artă:
· Iasi Business Campus (IBC), un campus tehnologic dedicat producţiei IT&C, cu o infrastructură special concepută;
· Radius Baia Mare şi World Trade Center Constanţta, care regenerează spaţiul urban şi aduc comunităţii câte un Centru de Artă Contemporană, având ca scop promovarea artei contemporane din România şi conectivitatea cu comunitatea artistică internaţională;
· Proiectele Cadran, adresate oraşelor mici si medii, care organizează mai eficient funcţiuni în jurul unui autentic spaţiu public (piaţa);
- integrarea nevoilor specifice locale în proiectele RED, prin studierea atentă a strategiilor urbane de dezvoltare ale comunităţilor locale;
- o orientare vizionară a soluţiilor de design, urmărind crearea de spaţii publice, atât de necesare comunităţilor locale;
- integrarea verticală a activităţilor, prin păstrarea sub management propriu a proiectelor construite.
Prin integrarea noilor direcţii de evoluţie, RED îşi reafirmă angajamentul pe piaţa românească, prin continuarea planurilor de dezvoltare asumate. Deşi contextul economic se arată mai puţin favorabil investiţiilor de anvergură în domeniul imobiliar, RED va continua să vină cu noi concepte revoluţionare adaptate specificului local, deoarece are încredere în potenţialul de creştere al pieţei din România.
*******
Prin proiectele sale, RED contribuie la revitalizarea zonelor industriale ale oraşelor şi reintegrarea lor armonioasă şi funcţională în peisajul urban. Proiectele dezvoltate în aceste zone îşi propun să răspundă cât mai bine tendinţei de modernizare a stilului de viaţă al comunităţii.
De asemenea, RED joacă un rol important şi în extinderea graniţelor urbane, fructificând potenţialul de dezvoltare al unor zone limitrofe, prin crearea de noi poli de dezvoltare şi prin materializarea unor proiecte durabile, ce dau calitate vieţii.
În toate activităţile sale, compania ia în considerare specificul zonei, dezvoltând astfel proiecte în care impactul pe termen lung asupra vieţii oraşelor este un factor esenţial.
Printre proiectele de retail ale grupului se numără Centrele Comerciale Armonia (Arad, Brăila, Satu Mare), Armonia Mall Giurgiu, Centrele Comerciale Cadran (Slobozia, Huşi, Miercurea Ciuc şi Marghita), precum şi complexele comerciale şi de afaceri World Trade Center Constanţa şi Radius Shopping Business & Arts Baia Mare.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vă adresaţi d-nei Cristina Chelaru, PR Officer RED, tel. 0742.133.669, e-mail: cristina.chelaru@redprojects.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu